tiistai 18. marraskuuta 2014

Lekuri on ystävä :D?!



Tyttö on ollu nyt kipeenä ja mulla alkaa lastenohjelmat tulee jo korvista ulos, meil on varmaa miljoona leffaa mut silti se renkuttaa samoja leffoja perä jälkee, eli Frozenii tai Barbiee, jotka on siis nähty miljoona kertaa varsinki nyt tää Barbie ku se on niin uus viel ni sitä pitää koko ajan kattoo (kiitokset siis kummitädille tästä :D) .. onneks huomenna on Hulkin vuoro olla sen kaa himassa, mun on siis pakko päästä jo kouluun.. muuten mun hommat kusee aikatauluissa siel kohta kun on näytöt ja kaikki ja ois kiva saada meijän keittiön kalusteet joskus kotiiki takasi, koska mä entisöin ne siellä ni saa vähäks aikaa ees siistit kalusteet, ni ei tarvii viel ostaa uusia kun muksut viel pieniä ni ne tuhois ne kumminki, ja siis tänäähän oisin menny kouluu mut aamulla amanda yski sen verran et oli pakko viedä se lekurii.. soitin sinne ajanvarauksee ja saatii onneks suoraa lääkärille aika ni ei tarvinnu mennä hengailee sinne terkkarii..

pakko sanoo et olin kyl taas pikkasen epävarmoilla menossa sinne koska kyseessä oli venäläinen lääkäri, yleensä kun noitten ulkomaalaisten lääkärien vastaanotolla on käyny ni ei tajuu hölkäsen pöläystä mitä ne sanoo, pieniä lauseita sieltä täältä ja ei mitää käsitystä mikä on diagnoosi ennenku saa saikku lapun eteensä, Tyttö oli kyl tosi reipas ja yhteistyöhalunen kunnes lääkäri yrittää nätisti sanoa"NOSTAA PAITTA YLÖS VAN, EN MINÄ PUREN" pikkasen ristiriitasta infoo tytölle joka on kohta 4v. en yhtää ihmettele ettei paitaa paljoo nostellu, vaa tiukasti piteli siitä kiinni ja edes mä en saanu sen paitaa nostettua, no mentii sit ihan paidan kauluksen kautta kuuntelee sydäntä,  muuten meni ihan hyvin ja tutki kyl harvinaisen hyvin kaikki mitä ei yleensä julkisella puolella nää, olin positiivisesti yllättyny.. kaikkee en kyl taaskaa ymmärtäny mitä tää Svetlana mulle selitti et mikä tyttöä vaivaa,  mainitsi jotain aineki siitä kun tyttö on niin usein kipeenä ni ne kitarisat pitäs nyt haipakkaa leikata.. on se kiva ku tyttö itekki oottaa sitä kitarisa leikkausta paljon koska kerroin sille et sen jälkee saa syödä paljon jätskii :D niinku sitä ei muuten sais :D mut lapset kun ei aina kaikkee oikee tajuu, mikä on toisaalta ihan hyväki :P

Loppuviikko tuli saikkua siis, mitään lääkettä ei määränny koska ei ollu niin vakavia oireita VIELÄ, mut sen verran tajusin et kehotti tulee uusiks jos jotain vielä ilmenee ja luulen kyllä että pahasti ois korvatulehdus tulossa, saapi ISI HULKKI viedä tytön sitte lekuriin loppuviikosta jos menee vointi pahemmaks...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti