torstai 13. marraskuuta 2014

asennusta ja sähköä ilmassa

Mä nyt pääsin sitten tänään jo viikonlopun viettoon tosiaan koska Päiväkodista soitettii kesken päivän että tytöllä nous varmaan kuume ku tyttö oli ollu ihan vetelä ja sammunu sit ruokapöytää kun ois ollu ruoka-aika, olivat sitten kantaneet onneks tytön päikkäreille ja kolme tuntii oli sit nukkunukki, hain sen kotii ja taas se simahti, mitää ei oo syöny eikä juonu.. 
kissat molemmat hakeutu heti tytön lähelle.. <3

huomenna sen pitäs lähtee pojan kanssa sinne mummolaa jotta me voidaa viettää sitä meijän vuosipäivää, mitä oon täs jo hetken hehkuttanukki.. suuret on edelleen odotukset sen suhtee.. itehän kävin jo lahjan hulkille hakee, tietenkää en voi sitä viel kertoo koska seki stalkaa tätä blogii :D mut kerron sit kun sen oon sille antanu ja tietysti viikonlopun kohokohdat pitää blogata :D 

nii ja sit mun kiinasta tilaamani tuotteet tuli.. aaaaaahhhh niin ihanii legginssei.. tossa pikkasen epäselvät ja huonot kuvat mut tollaset leggarit.. siis niin mageet.. :DD


käytiin eilen ostaa viel kaks lamppuu mist oon haaveillu jo niin kauan, ne oli sellaset bling blingit molemmat, siis niin hienot.. oli vaa ihan helvetillinen asentaminen niissä, jouduin seisoo sängyn päälle asetetun tuolin päällä jotta yletyin laittaa sitä makkarin lamppuu, ja sit olkkaris meni ehkä vähän helpommin ja olihan hulkki tietysti hyvänä apumiehenä näissä hommissa :D mut sain sit kivan tällin helvetti sormille kun poika ei tajunnu molempia valonappuloita laittaa alas, tuntu ku ois isketty sormet tuli kuumalle hellalle, sentää tähtiä en tällä kertaa nähny.. aikasemmin oon kyl saanu kunnon tällin kun asentelin lamppua, tuntu kun joku ois vetäny lekalla takaraivoo.. voin kertoo et ei kannata leikkii sähkön kanssa :D ite oon sit tänää aikani kuluks kotona asennellu LED-valoja,
ja voi helvetti et oli perseestä.. ensinnäki se tarranauha niissä on aivan paska.. ei pysy millää no mä sit laitoin sen seinään kiinni sellasil pienil nauloil mis on se juttu mist menee johto läpi, mitä yleensä laitetaa lattialistoihin et johdot on siististi seinää pitkin.. no mut nii niillä se nyt pysyy tuol, sit jouduin laittaa sen kolme kertaa ympäri kun siitä hajos se liitin osa.. no viritys on aikamoinen mut siellä on ja pysyy... no sit testasin sitä, rämpytin kaikki maholliset asetukset läpi ja sain todella pahan olon siitä diskoilusta.. ja sit hulkkiki innostu viel leikkii sil eli lisää pahaa oloa.. joten loppujen lopuks iha hieno omistaa tommonen mut ei sitä voi tällee ihan arkena käyttää.. katotaa sit ku on jotain himabileit.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti