keskiviikko 7. tammikuuta 2015

EI OO MUN PÄIVÄ TÄNÄÄ.. *PRKL*

varmasti oli enemmänki aamulla naama väärällää...



Siis voi jumalauta mun päivää, aamul just ja just saan silmät auki pitkän loman jälkeen ja sit oon ihan fiilareis et tänää pääsee jo töihin, olin niin lopen kyllästyny bygii jo himassa, pienemmästäki jo kaatuu seinät päälle.. en siis ikinä enää halua lomailla (ainekaa vaan kotona).. 

niin siis laitoin eväät töihin ja poika lähti kouluun ja minä sitten tytön kanssa jäätii viel pukemaan ja mulla mukana aineki 5 tonnii painava laukku eväineen ja kaikkineen tavaroineen, no meenpä autolle sit ja ei vi**u, ovet ei aukee, siis mitä helevettiä.. no siin sit aikani painelin tätä mun "kaukosäädintä" (koska lukkopesähän on ollu rikki jo kauan, enkä oo sitä saanu aikaseks korjata), no ei aukee ni ei aukee.. tullaa tytön kaa takas himaa ja vaihan siihen patterin (vanhan kylläki, mut aattelin et jos siin oli jotain häikkää), takasi autolle ja hirvee hiki puskee päälle.. no eipä aukee vieläkää.. pakko mennä dösärille tän 5tonnin kapsäkin kans ja viemää tyttö päiväkotii, no sieltä sit takas dösärille edelleen se 5 tonnin kapsäkki mukana ja suoraa cittarille ostaa uutta patterii avaimee, ja takas dösällä sit autolle, ja EI TOIMI VIELÄKÄÄ... sit palo käpy, soitin koululle ja sanoin etten tänää pääse kun pitää selvittää mikä siin autos on.. 

no tuloksena oon soittanu miljoonaa paikkaan, missään ei tänään sitä saa korjattua.. prkl.. no ei siinäkää mitää mut MULLA ON HUOMENNA 2-VAIHE MIHIN MUN PITÄS MENNÄ TOLLA AUTOLLA.. Miks just nyt se avain tai auto tai joku sanoo ittensä irti.. ei voinu sit vaikka lomalla tätä tehä kun ois ollu aikaa setvii kaikki hommat.. pyysin sit jonku heebon avaan mulle siihen ovet ja et pääsen ees sisää siihen ja hyvällä tuurilla saisin sen toimii.. saa nähä mit käy.. ajanko koko perkelee auton jonkkaa kohta.. aikasemmin on toiminu hyvin eikä oo ollu mitää isoi vikoi ja ollu edullinen auto ajaa mut nyt meni KÄPY ja PAHEMMAN KERRAN... 

siis tää on niin tätä mun tuurii, sit viel et jos se pitää kunnolla korjata jossain vaiheessa, niinku siis tosiaa pitää jotta sillä uskaltaa liikkua, ni seki maksaa hunajaa.. 500€ koko helvetin lukkojärjestelmän asentaminen ja sit jos haluu vaa uuden lukkopesän ni seki jo 200€, en tiiä mitäköhän siihen pitäs tehä.. sanoinki et huomen sit vien sen sinne veholle jotta saa kattoo et onks siin auton ja avaimen välillä jotain häikkää kun ei se kaukosäädin toimi.. ja et mikä sitä lukkopesää vaivaa.. sit saa nähä et meneekö siihen miljooonia kans.. ja koska ja millä aikataululla ne sen korjaa.. 2 viikkoo sano yhestä paikasta mut sarjotuksen sais jo maanataille 150€, mut jos sen kaukosäätimenki haluu kuntoo ni sit seki viel eriksee..  SIIS MÄ EN ALA.. EIKÄ TÄNÄÄ EES OO MAANANTAI (paitsi periaatteessa mulla kun tänää ois pitäny mennä jo työmaalle)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti